2015. szeptember 1., kedd

New school year

Hello again!
Yes today is the day, when the school starts! Yes I should say 'everything is good in school and I can't wait to go there again! ' but it wouldn't be true.. I have two years till the Matura examination so from now my grades count. And also my one and only boyfriend has just started the university this year so if we could spend a little time together we will be very happy..
And yess I have a bad timetable, on Monday I have NINE (9!!) lessons so I will arrive home át half past 5.. and then I can start learning for the next day and go to my dance training .. so this year will be really hard but I would like to continue improving my blog :)
And what about you, and your school?:)

Have a nice day!
xoxo
Ritcii

Hello újra!
Igen, ez az a nap, amikor a suli újra kezdődik. Igen, azt kellene mondanom, hogy 'minden szupi a suliban és alig varom hogy mehessek' de ez nem lenne igaz.. Két évem van az érettségi vizsgáig, szóval a jegyeim mostantól már számítanak.
Emellett az én egyetlen szerelmem most kezdi az egyetemet, szóval ha egy kis időt is együtt tudunk tölteni, nagyon boldogok leszünk mindketten..
És igen, az òrarendem is szar, hétfőn KILENC (9!!!) órám lesz, szóval fél 6ra fogok hazaérni.. és utána még kezdhetek tanulni a következő napra és meg tánc edzésem is van.. Szóval ez az évem nagyon kemény lesz, de szeretném folytatni a kis blogom fejlesztgetését is!  :)
És veletek miújsag, milyen a suli? :)

Szép napot!
xoxo
Ritcii

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése