2011. december 4., vasárnap

Spa délután :)






Örömmel bejelenthetem, hogy neki kezdek végre a jól megérdemelt SPA délutánomnak :$$ mindenkinek ajánlom, bár még én se próbáltam :)
Megyek is és elviszem magam a nyugodtság és relaxálás világába. Amint kész lettem írok, hogy miket csináltam, mivel, hogyan és hogy, hogy éreztem magam közben :) Kényeztessétek ti is magatokat.! Ja és jut eszembe, tegnap voltam vásárolni és vettem illóolajat és spricceltem egy keveset a szobámba, és eszméletlen, hogy milyen jó illat lett attól a pár fújástól. ( 2 cseppet felhigítottam negyed dl vízben és beletöltöttem egy ilyen spriccelős tubusba. 2-3 spricc és illatozik a szoba. nagyon ajánlom:)


1 megjegyzés:

  1. Greetings from Finland. A blog is nice to get to know people from other countries, culture and nature. Come and see the pictures you Teuvo kuvat- Teuvo images of my blog and tell all your friends to my blog. Will be the same with your country's flag to higher flag collection in my blog Teuvo Vehkalahti Finland

    VálaszTörlés